- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
Sklep Internetowy E-Remedium jest głównym dystrybutorem suplemetów marki Slavito oraz produktów W&S !
					
					- 
      Koszyk jest pusty
 - 
      x
 
- 
              
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
 
Klauzula informacyjna Administratora Danych Osobowych
dla Klientów
- 
E-REMEDIUM SKLEP INTERNETOWY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w ul. Kolberga 77A, 26-300 Opoczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, Wydział XX Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000835359, NIP: 7681843624, REGON: 38602375000000, adres e-mail: kontakt@bezpiecznasuplementacja.pl - jest Administratorem Danych Osobowych (zwanym dalej Administratorem) swoich klientów, z którymi zawarł umowę sprzedaży lub o świadczenie usług, zwanych dalej łącznie Klientami.
 - 
Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Administratora w celu realizacji umów i świadczenia usług wynikających ze stosunków prawnych łączących Administratora z Klientami. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umów zawartych przez Administratora z Klientami.
 - 
Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do osiągnięcia celów wymienionych w pkt 2 powyżej. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany w zdaniu poprzedzającym, w przypadku gdy takie uprawnienie lub obowiązek nałożony na Administratora wynika ze szczególnych przepisów prawa lub z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, o którym mowa w pkt 5 lit. c poniżej (tj. przez okres przedawnienia roszczeń lub zakończenia właściwych postępowań, jeżeli w okresie przedawnienia zostały one wszczęte).
 - 
Źródłem przetwarzanych danych osobowych są Klienci. Administrator może też przetwarzać dane pracowników swoich Klientów na podstawie udostępnienia, jeśli z umowy zawartej z Klientem wynika konieczność działania za ich pośrednictwem.
 - 
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klientów jest:
 
- 
art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Klientem lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, lub
 - 
art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, lub
 - 
art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń do czasu ich przedawnienia lub do czasu zakończenia właściwych postępowań, jeśli zostały one wszczęte w tym okresie, lub
 - 
art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda Klienta na przetwarzanie danych osobowych w określonych celach, gdy inne podstawy prawne przetwarzania danych osobowych nie mają zastosowania.
 
- 
Dane osobowe Klientów nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej w rozumieniu przepisów RODO.
 - 
Administrator nie udostępnia danych osobowych podmiotom trzecim bez zgody osoby, której dane dotyczą. Jednakże dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom prawa publicznego, tj. organom władzy i administracji (np. organom podatkowym, organom ścigania i innym podmiotom posiadającym umocowanie w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, takim jak ZUS czy Urząd Skarbowy).
 - 
Dane osobowe mogą być powierzane do przetwarzania Podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora. Administrator powierza dane osobowe Klientów:
 
- 
firmom informatycznym świadczącym usługi hostingowe, obsługującym domeny internetowe oraz zajmujące się obsługą systemów komputerowych Administratora,
 - 
firmom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie i przewozowe – w celu doręczania korespondencji,
 - 
firmom świadczącym inne usługi, które są niezbędne do bieżącej działalności Administratora.
 
- 
bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych,
 - 
dostępu do swoich danych osobowych,
 - 
poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych,
 - 
usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym),
 - 
ograniczenia przetwarzania,
 - 
przenoszenia danych,
 - 
wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych,
 - 
w przypadku podstawy prawnej, o której mowa w pkt. 5 lit. d powyżej – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
 - 
niepodlegania profilowaniu,
 - 
wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
 
z uwzględnieniem zasad korzystania i realizowania tych uprawnień wynikających z przepisów RODO.
- 
Wszelkie zapytania, wnioski i skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, należy kierować na adres e-mail: kontakt@bezpiecznasuplementacja.pl lub w formie pisemnej na adres:
 
ul. Kolberga 77A, 
26-300 Opoczno
- 
W treści Zgłoszenia należy w sposób wyraźny wskazać: